מיגונית פלדה

פתרונות מיגון שונים מטרתם לאפשר הגנה ומחסה בזמני חירום או סכנה, כגון ירי של טילים או רעידת אדמה.

כיום, מרחבים ממוגנים מהווים חלק בלתי נפרד מבתים פרטיים וממבנים ציבוריים וכו' ויש למקם אותם באופן נגיש, כך שניתן יהיה לברוח לתוכם בזמן הנדרש.  

כחלק מפתרונות המיגון, המיגונית משמשת לא מעט בתי עסק ומבנים ולרוב ניתן למקם אותה בחצרות ובשטחים חיצוניים.

מיגונית פלדה הינה מבנה עשוי מפלדה, שמיוצר עפ"י מידות מסוימות  ומשמש כמרחב ממוגן עבור השוהים בו.

מיגוניות מיוצרות בד"כ במידות קטנות יותר מאלה של ממ"ד סטנדרט ולפיכך, משקלה קטן יותר ובנוסף, ניתן לשנע אותה.

בבנייה המודרנית נהוג לעשות שימוש רב בפלדה, אולם הפלדה רגישה לחום גבוה מאוד ולפיכך, יש למגן אתה מפני שריפות וכד'. 

 

יתרונות במיגונית פלדה

רכישת מיגונית נלקחת בחשבון כאשר חסר ממ"ד במבנה מסוים, פרט כאשר לא מעוניינים לבנות ממ"ד או להשקיע עלויות גבוהות שכרוכות בכך.

אם שקלתם רכישה של מיגונית פלדה, הנה לפניכם כמה יתרונות שבה:

  • ניתן לייצר את המיגונית בגדלים שונים ולרוב היא קטנה יחסית, כך שניתן להתאימה בהתאם לדרישות הלקוח.
  • בשל משקל קל יחסית של המיגונית, ניתן לשנע אותה ממקום למקום.
  • ניתן לספק מיגוניות ללקוחות באופן מהיר ולרוב, חברות מספקות את המיגוניות ללקוחות אפילו תוך כמה ימים, בהתאם למלאי שיש ברשותם. 
  • המיגונית מאפשרת מחסה מידי. דבר שחשוב במיוחד בזמני סכנה, כגון נפילות טילים או רקטות.
  • המיגונית יכולה לשמש מחסה עבור כמה אנשים יחד, כך שניתן לרכוש אותה באופן משותף, למשל, כמה בניינים שיושבים צמוד יכולים לרכוש יחד מיגונית ולמקם אותה בקרבתם. 

 

מחירי מיגוניות

מחירי מיגוניות לרוב נע בטווח של 29,000 ₪, כאשר בד"כ המחירים המוצעים ללקוחות כוללים הן את המיגונית שנרכשה והן את הובלתה ליעד. 

 

מיקום המיגונית

מיגוניות מוצבות בד"כ בשטחים פתוחים, כגון: בחצרות של בתים פרטיים, בשטחים בהם מבוצעות עבודות, בקרבת תחנות אוטובוסים ובנוסף גם בשטחים סגורים, כגון: במבנים ציבוריים, בשטחיהם של מפעלים ואפילו בבתים בהם אין מרחב ממוגן. בשנים האחרונות, פותחו פתרונות מיגון שונים מפלדה וביניהם גם מיגוניות.

פתרונות מיגון שעשויים פלדה מעניקים רמת הגנה גבוהה ובנוסף, ניתן לבנותן אותם בתצורה ובגודל שתואמת לדרישות הלקוח.

מיגוניות פלדה בד"כ גם כוללות חלון ודלת עשויים פלדה והן עמידות בפני הדף, נזקי מזג אוויר וכיו"ב.

מיגוניות פלדה נרכשות ע"י מוסדות שונים וביניהם: בנקים, חברות תעשיות גדולות וכן, בתי עסקים וחברות שונים שזיהו את פוטנציאל המוצר והחליטו שהוא מתאים עבורם.

הצבת מיגונית פלדה באזור נגיש לבית עסק מאפשרת עבורו לתפקד כראוי ולשמור על רציפות של העבודה, כך שבזמני חירום, לעובדים יש מחסה ממוגן אליו הם יכולים להיכנס.

 

אוכלוסיות יעד להן מתאימה מיגונית  

מיגוניות פלדה מוצעות כפתרון עבור אנשים ומשפחות שאין בביתם ממ"ד וכמו כן גם עבור מבנים ובתי עסק שונים שאין בשטחיהם מרחב ממוגן והם מעוניינים בפתרו מיגון מידי, מבלי להיכנס לתהליך בנייה שכרוך בהוספת ממ"ד סטנדרטי.

עבור זוגות צעירים רכישת מיגונית הינה אופציה אידיאלית, בפרט אם הם עוברים דירות לעיתים תכופות ויכולים להעביר איתם את המיגונית שרכשו.

מעבר לכך, בניגוד להוצאות הכרוכות בבניית ממ"ד, רכישת מיגונית כרוכה בהוצאה קטנה יותר, באופן משמעותי ובכך הינה אפשרית יותר עבור אנשים או משפחות שאין ביכולתם לשלם סכום גבוה עבור הוספה של פתרון מיגון. 

מלבד השימוש במיגונית כמרחב שמטרתו לאפשר הגנה, ניכר כי ישנם אנשים שנוהגים לעשות בה שימושים אחרים, כגון: להפוך אותה לחדר עבודה או לחדר משלקים לילדים, לאחסן בה חפצים או ציוד ועוד.

אין פסול בלבצע שימושים אחרים במיגונית, אולם, יש לקחת בחשבון כי מטרתה העיקרית – לאפשר הגנה ומחסה ולכן יש לוודא כי תמיד יש בה מספיק מקום לאנשים שיוכלו לשהות בה בזמני חירום וכד'.

 

מיגונית פלדה

 

לסיכום

סכנות של נפילת טילים וכד', גרמו למצב בו כל מבנה ובית נדרשים לדאוג לפתרון מיגון נגיש להם כאשר אחד מפתרונות המיגון המוצעים הינו מיגונית פלדה.

המיגונית מוצבת לרוב בשטחים פתוחים, אך גם בשטחים סגורים בהם חסר ממ"ד וניתן לשנע אותה ממקום למקום.

למידע נוסף, ניתן לפנות לחברת מיגון טוב אשר מציעה עבורכם שירות מקצועי בתחום פתרונות מיגון ובמחירים אטרקטיביים.

אז מה היה לנו עד עכשיו

מחירי מיגוניות לרוב נע בטווח של 50,000 ₪ – 100,000 ₪. כאשר בד"כ המחירים המוצעים ללקוחות כוללים הן את המיגונית שנרכשה והן את הובלתה ליעד. היכנסו לאתר לכתבה המלאה.

נזכיר כחלק מהיתרונות שיש למיגונית פלדה: המיגונית מגיעה בגדלים שונים כך שניתן להתאימה בהתאם לדרישות הלקוח. ניתנת לשינוע ממקום למקום. זולה יחסית לשאר המוצרים בתחום המיגון. היכנסו לאתר.

מיגוניות פלדה נרכשות ע"י מוסדות שונים וביניהם: בנקים, חברות תעשיות גדולות וכן, בתי עסקים וחברות שונים שזיהו את פוטנציאל המוצר והחליטו שהוא מתאים עבורן. היכנסו לאתר.

לקבלת הצעת מחיר למיגונית פלדה השאירו פרטים בטופס
לוגו מיגון טוב
לייעוץ חינם והצעת מחיר למיגונית פלדה השאירו פרטים ונחזור בהקדם